Ny här?
Välkommen hit du som kom hit via en sökning i en sökmotor!
Hoppas att du hittar det du söker. Om du inte gör det får du gärna ställa frågor.
Registrera dig här nedan så kan du ställa dina frågor direkt. Det tar bara en minut och kostar ingenting. Bland alla fördelar med att vara medlem finns:
* Du kan sätta bevakningar på diskussioner du tycker är intressanta.
* Du kan delta i och läsa röstningstrådar.
* Du kan gå med i dolda grupper.
* Du blir medlem i hela iFokus med samma medlemskap.
* Du får ett fotoalbum, blogg och gästbok.
* Alltihop är gratis!
Med vänliga hälsningar_
Emma, Sajtvärd för svartsjuka iFokus_

Hej..
Hittade hit via en annan sajt på iFokus.
Själv är Jag inte svartsjuk och absolut inte avundsjuk. Gläds alltid åt andra som ex: vinner på spel, eller annat.
Det värsta Jag vet är orättvisor, Usch & Fy.
Har lyckats därimot bott ihop med svartsjuk man, även Min pappa var svartsjuk på mamma, trots att hon alltid var hemma med Oss barn.
Hoppas att Jag får mer förståelse, av att vara med här inne
( FAVORIT
- JA )
Vad kul att du har hittat hit 
Du kanske även kan hjälpa svartsjuka&avundsjuka.

Sager val hej jag ocksa :) Jag ar den sortens manniska som blir svartsjuk med jamna mellanrum men forsoker att inte vara det.
// Amanda
Välkommen!
Hejsan!
Nog känner jag av svartsjuka emellanåt! Försöker att inte visa det när den slår till…har varit gift med en patologiskt svartsjuk man.
Sluta aldrig hoppas, sluta aldrig be. Sluta aldrig önska - under kan ju ske!
Välkommen :)
Vad kul att du har hittat hit!
Jag hoppas att du kommer att hitta den hjälp du söker och att du kanske vill dela med dig av din historia.
Välkommen!

Hejsan, jag heter Elina och är 16 år :) Jag hittade hit via google, och jag tror jag har en tendens att bli riktigt svartsjuk eller avundsjuk…
Skulle vara kul att få skriva lite här inne, och få lära känna er lite :)
Välkommen!
Hejsan! Hittade hit via google jag också, och tänkte att detta kanske vore något för mig då jag kan bli svartsjuk ibland. Kan vara skönt att diskutera och se saker från olika synsätt och se andras erfarenheter av detta.
//Chick